torsdag 5. februar 2009

Vel overstaatt dykketur

Ok, en kjapp oppdatering kommer fra meg. Jeg har kommet meg paa land igjen etter 4 dager og netter i gyngende tilstand, og tror dere jammen meg at ikke Phuket gynger ogsaa? I alle fall kjennes det slik ut. Jeg har klart aa oppsoeke Vidar i storbyen og alt er fryd og gammen igjen!

Checklista er som foelger:

14 loggfoerte dykk, inkludert et nattdykk
leopardhai
blekksprut
hvittipphai
harlekinreke
hummer (men ingen kanari)
sjoehest
ghostpipefish (ser ut som en sjoehest som er frynsete i kantene)
dragefisk
skorpionfisk
sjoeslange
murene
baracuda
1000 Nemoer
...og masse annet jeg ikke husker naa :)

1 kommentar:

  1. Regner med jeg snakker for de fleste i gamlelandet når jeg sier at jeg er bittelitt misunnelig på dere nå. Jeg har riktignok akkurat vært en helg i Berlin, men det viser seg at det er vinter i resten av Europa også... (fikk dere med dere at det snødde i London og alt stoppet opp?).

    Er uansett godt med snø i Oslo nå, og i snakkende stund 5-6 minus. Planlegger både Tryvann-tur og skitur den nærmeste uka :)
    Kos dere fortsatt!

    Lene-klæm (lene_rodmyr@hotmail.com)

    SvarSlett